Wunschecke.

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Marina
Admin

27, female

  Artemisia Lufkin.

» Ravenclaw. » 6. Jahrgang. » Dumbledore's Armee. » Quidditch. » Current Hogwarts. » Metamorphmagus. » Halbblut.

Posts: 303

Re: Wunschecke.

from Marina on 04/14/2013 01:40 PM

Welche denn?

tumblr_mn12tgXV0U1qkwugzo5_250_1.gif  tumblr_mn12tgXV0U1qkwugzo4_250.gif

I did my best to notice when the call came down the line. Up to the platform of surrender, I was brought, but I was kind. And sometimes I get nervours when I see an open door. Close your eyes, clear your heart - cut the cord. Are we human, or are we dancers? My sign is vital, my hands are cold. And I'm on my knees looking for the answer,
are we human, or are we dancers? # 

Reply

Lily
Deleted user

Re: Wunschecke.

from Lily on 04/14/2013 01:44 PM

Die 2. :)

Reply

Marina
Admin

27, female

  Artemisia Lufkin.

» Ravenclaw. » 6. Jahrgang. » Dumbledore's Armee. » Quidditch. » Current Hogwarts. » Metamorphmagus. » Halbblut.

Posts: 303

Re: Wunschecke.

from Marina on 04/14/2013 01:48 PM

Alles klar. <;

tumblr_mn12tgXV0U1qkwugzo5_250_1.gif  tumblr_mn12tgXV0U1qkwugzo4_250.gif

I did my best to notice when the call came down the line. Up to the platform of surrender, I was brought, but I was kind. And sometimes I get nervours when I see an open door. Close your eyes, clear your heart - cut the cord. Are we human, or are we dancers? My sign is vital, my hands are cold. And I'm on my knees looking for the answer,
are we human, or are we dancers? # 

Reply

Roxanne

26, female

  Carlotta Pinkstone.

» Gryffindor. » 5. Jahrgang. » Dumbledore's Armee. » B.Elfe.R. » Reinblut.

Posts: 36

Re: Wunschecke.

from Roxanne on 04/15/2013 05:46 PM

Hallöchen. ^^
Könnte mir jmd. vllt. eine Signatur für Roxanne machen ?!
Der Großteil ist mir eigentlich egal, es sollten eben nur schöne Bilder von Shay sein und eventuell ihr Name sollte drauf stehen. <;
Ich bedank mich schonmal im Vorraus. xD 

tumblr_mifv0pzPB51s684qwo3_250.gif tumblr_mifv0pzPB51s684qwo6_250.gif

» Be weird. Be random. Be who you are. Because you never know who would love the person you hide. «
Feeling my way trough the darkness, Guided by a beatin heart, I can't tell where the journey will end,But I know where
to start, 
They tell me I'm too young to understandThey say I'm caught up in a dreamLife will pass me by if I don't open
up my eyes, 
Well that's fine by me, So wake me up when it's all over, When I'm wiser and I'm older, All this time I was finding
my self, and I didn't know I was lost.


Reply

Marina
Admin

27, female

  Artemisia Lufkin.

» Ravenclaw. » 6. Jahrgang. » Dumbledore's Armee. » Quidditch. » Current Hogwarts. » Metamorphmagus. » Halbblut.

Posts: 303

Re: Wunschecke.

from Marina on 04/21/2013 09:29 PM

Bitteschön, ich hoffe sie gefällt dir. <;


Roxanne.jpg

tumblr_mn12tgXV0U1qkwugzo5_250_1.gif  tumblr_mn12tgXV0U1qkwugzo4_250.gif

I did my best to notice when the call came down the line. Up to the platform of surrender, I was brought, but I was kind. And sometimes I get nervours when I see an open door. Close your eyes, clear your heart - cut the cord. Are we human, or are we dancers? My sign is vital, my hands are cold. And I'm on my knees looking for the answer,
are we human, or are we dancers? # 

Reply

Johanna

27, female

  Carlotta Pinkstone.

» Gryffindor. » 6. Jahrgang. » Dumbledore's Armee. » Reinblut.

Posts: 69

Re: Wunschecke.

from Johanna on 04/26/2013 04:29 PM

Hi!
Würdest du für mich auch eine Signatur machen?
Also, meine Avatarperson ist Alexandra Daddario.
Ähm, es sollte 'As sweet as a song, as right as a wrong' darauf stehen.
Ich würde mich freuen!
Lg Jo 




Find light in the beautiful sea!
I choose to be happy!
(auch wenn die Welt mir das nicht gerade einfach macht!)
(Diamonds-Rihanna)

Reply

Marina
Admin

27, female

  Artemisia Lufkin.

» Ravenclaw. » 6. Jahrgang. » Dumbledore's Armee. » Quidditch. » Current Hogwarts. » Metamorphmagus. » Halbblut.

Posts: 303

Re: Wunschecke.

from Marina on 04/27/2013 08:55 PM

Doe ist jetzt aber nicht so berauschend, ich bin heute irgendwie nicht so motiviert. ._.'

Johanna.jpg

tumblr_mn12tgXV0U1qkwugzo5_250_1.gif  tumblr_mn12tgXV0U1qkwugzo4_250.gif

I did my best to notice when the call came down the line. Up to the platform of surrender, I was brought, but I was kind. And sometimes I get nervours when I see an open door. Close your eyes, clear your heart - cut the cord. Are we human, or are we dancers? My sign is vital, my hands are cold. And I'm on my knees looking for the answer,
are we human, or are we dancers? # 

Reply

Rose
Admin

26, female

  Carlotta Pinkstone.

» Gryffindor. » 6. Jahrgang. » Dumbledore's Armee. » Quidditch. » B.Elfe.R. » Halbblut.

Posts: 41

Re: Wunschecke.

from Rose on 04/27/2013 09:29 PM

rosie will auch ne neue signatur. 

Rose_2.jpg    
Ein guter Soldat stellt keine Fragen. Er läuft Runden im Park, bis die Beine versagen. Sterne mit Staub wie ein Ja und dein Name; ein Soldat vergisst alles, im Falle des Falles auch den eigenen Namen. Doch es braucht nur einen Verräter, eine undichte Stelle, einen winzigen Stein für eine gewaltige Welle; einen Funken im Zunder und alles steht wieder in Flammen, und die ganze Fassade klappt wie ein Kartenhaus in sich zusammen. Und immer wenn mein Herz nach dir ruft, und das Chaos ausbricht in mir drin, schicke ich meine Soldaten los, um den Widerstand niederzuzwingen. Und immer wenn mein Herz nach dir ruft, und die Straßen brennen in mir drin, befehle ich meiner Armee alles zu tun, um es wieder zum Schweigen zu bringen. Bis es geknebelt, gebrochen ist und weggesperrt, und mir endlich gehorcht, mein armes Herz. ~

Reply

Marina
Admin

27, female

  Artemisia Lufkin.

» Ravenclaw. » 6. Jahrgang. » Dumbledore's Armee. » Quidditch. » Current Hogwarts. » Metamorphmagus. » Halbblut.

Posts: 303

Re: Wunschecke.

from Marina on 04/27/2013 10:22 PM

Die kriegt's natürlich auch.  Bitteschön, und das alte Bild musste einfach wieder mit rein, ich liebe es so. 


Rose_2.jpg

tumblr_mn12tgXV0U1qkwugzo5_250_1.gif  tumblr_mn12tgXV0U1qkwugzo4_250.gif

I did my best to notice when the call came down the line. Up to the platform of surrender, I was brought, but I was kind. And sometimes I get nervours when I see an open door. Close your eyes, clear your heart - cut the cord. Are we human, or are we dancers? My sign is vital, my hands are cold. And I'm on my knees looking for the answer,
are we human, or are we dancers? # 

Reply

Rose
Admin

26, female

  Carlotta Pinkstone.

» Gryffindor. » 6. Jahrgang. » Dumbledore's Armee. » Quidditch. » B.Elfe.R. » Halbblut.

Posts: 41

Re: Wunschecke.

from Rose on 04/27/2013 10:31 PM

wie immer fantastique. 
haha ja, ich mag das bild auch. <:

Rose_2.jpg    
Ein guter Soldat stellt keine Fragen. Er läuft Runden im Park, bis die Beine versagen. Sterne mit Staub wie ein Ja und dein Name; ein Soldat vergisst alles, im Falle des Falles auch den eigenen Namen. Doch es braucht nur einen Verräter, eine undichte Stelle, einen winzigen Stein für eine gewaltige Welle; einen Funken im Zunder und alles steht wieder in Flammen, und die ganze Fassade klappt wie ein Kartenhaus in sich zusammen. Und immer wenn mein Herz nach dir ruft, und das Chaos ausbricht in mir drin, schicke ich meine Soldaten los, um den Widerstand niederzuzwingen. Und immer wenn mein Herz nach dir ruft, und die Straßen brennen in mir drin, befehle ich meiner Armee alles zu tun, um es wieder zum Schweigen zu bringen. Bis es geknebelt, gebrochen ist und weggesperrt, und mir endlich gehorcht, mein armes Herz. ~

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  »  |  Last

« Back to forum